vila i frid!

den 20/1-10 så hände en olycka utanför kungsör, en bil skulle köra om en buss och bussen fick sladd och körde rakt in i bilen
en var svårt chockad en med allvarliga skador och en omkom.
han som omkom var kompis till min storebror tobias, han va idag och la blommor och massa ljus vid olycksplatsen och vid pizzerian han jobbade på.
folk sa: han är den ända svensken som kunde göra äkta kebab.
såklart så mår min bror inte så bra, därför skriver jag några rader om detta

gå med gruppen R.I.P stoffe..:/ på facebook!
sen vill jag bara säga tobbe brorsan, allt blir bra, är alltid med dig!

vila i frid stoffe!

Kommentarer
Postat av: the one and only felicia

<3

2010-04-11 @ 22:17:01
URL: http://onlyfliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0